15 Nisan 2013 Pazartesi

Sıcak Bedenler/Kitap yorumu..


Ya ben bu kitaba ne diyim? Yani ne diyebilirim ki? Zaten daha kitabın  ilk birkaç satırında sevgili zombimiz R'nin kendini tanıtması bile ona kanımızın kaynamasına yol açıyor. Ya cidden o kadar sempatik bir zombi olabilir mi? Hatta kitabın sonlarına doğru R, Julie'nin evine gittiğinde, ona telefon geldiğinde o telefonun ahizesinin ters tutuşu yok mu ne şeker öyle ya...eridim bittim yani..
Kitabın özellikle başlarını ve sonlarını beğendim yani şöyle diyim ilk 50 sayfasını ve son 50 sayfasını çok beğendim. Aslında ilk 50 de Julieyle tanışmaları dışında pek önemli bir şey yoktu akma R nin düşüncelerini okumak çok zevkli geldi bana.
Kitapta özellikle sevdiğim karakterlerden biride Nora'ydı. Çok tatlı kızdı yaa. Böyle rahat, sevecen tavırları falan vardı. Çok sıcak kanlıydı. Özellikle sevmediğim karakterlerden biri de Perrydi ne o öle yaşayan ölü gibi tip tip hareketler...(ama filmde tatlı çocukmuş hani:)
Yalnız kitapta aklıma takılan bazı noktalar var. İkincisi ve en önemlisi (kitabı okumayanlar KESİNLİKLE okumayın) kitabın sonunda Julie ne oldu? Ne biliyim sarı gözlü, denişik bi şey oldu ama anlayamadım. Ayrıca kitap yarım kalmış gibi geldi bana. Yani R tam olarak insana dönmedi. Julie yle R evlenmedi ya da zombilerle insanlar kardeş kardeş yaşamadı. Böyle bir garip ama güzel geldi sonu.
Ve diğer önemli sorun; ne yani R nin gerçek ismini hiç bilemeyecek miyiz? M nin bile gerçek adını öğrendik. R ninkini de öğreneydik keşke ama benim tahminin Rodrick..nerden aklına geldi dersenizde bir rotring(kalem hepimizin bildiği üzere) sevdalısı olaraktan malum..
dün akşam tam otumuş filmini izlemeye başlamıştım ancak matematik kitabı beni sert bir şekilde çağırınca ve notla tehdit edince(buna rağmen yapmamam da çok ironik) bende bıraktım filmi. Şöyle bir 10 dakikasını falan izledim ve filmde de fragmanda da çok gözüme çarpan şey Rnin kıyafetleriydi. Kitapta gömleği ve kırmızı kravatı(ki Julie bunu çok seviyor) olduğu söyleniyor ancak filmde Rnin tshirt ve hırkası var. Ne demek yaaaağğ? Bana göre bu çok önemli bir şey yani. tamam kabul ediyorum R hırka ve tshirt le daha sempatik olmuş ama olsun Kıravat olsaymış iyiymiş.
Bunlar da filmden karelerrr;

Bence çok iyi bir üçlü olmuş. M de olabilirmiş fotoda ama..(Bundan sonra bende kendime S diycem)
Bence Rodrick..
Ay ay ay ne diyim yani..
Sanki kafasını çarpıyo gibi o ne öle ya.
Bu sahneyi fragmanda görmüştüm çok komikti...
Perry olur kendisi..
İşte böyle yani.Sonuç olarak puanım..





2 yorum:

  1. hehehe zaten aklımdaydı bu kitap, sen de tam puan vermişsen gelecek ay ki toplu alışverişe ekleyeyim ben bunu *-*

    YanıtlaSil