5 Mart 2013 Salı

Kitaplarla İlgili Eşyalarımm..

Birçok insan gibi bende kitaplara olduğu kadar kitaplar ile ilgili olan her şeye aşığım. Bununla ilgili birkaç örnek göstereyim dedim :) (Maalesef kamera çok net değil :( Yapçak bişey yok :)

Evet. Bu pembe defter benim kitap günlüğüm. Renkli Kitapta görüp yapmaya karar vermiştim. Aldığımda bomboştu. sonradan deco bantı ve aynaları ben yapıştırdım. (Bide şu moso yazısını kapatacak bişey bulabilsem :)

Bu çok ama çok sevdiğim (ve evet itiraf ediyorum para verip aldığım ve açıkçası sonradan kolay yıprandığını görünce biraz pişman olduğum hatta bir keresinde altının biraz yıprandığını görünce aman poşete bişey olmasın ben taşırım diyerekten çantama attığım) poşet benim kitaplarımı taşıdığım poşet :)

Bu teknoloji harikası olan alet benim kitap oluma lambam. Kendisini çok ama çok seviyorum. Sayfanın üztüne koyuyorsunuz ve ışığın miktarını ayarlayabiliyorsunuz. Ve ben bunu 7 lira gibi çok iyi bir fiyata almıştım :))

Bu minik dosyada benim kitap ayraçlarını koyduğum dosyam. Tam olarak bir kitap ayracı koleksiyoncusuyum. Birçok kitapsever gibi.:)

Bu defter gerçekten çok sevdiğim bir defter. Kitaplar ve dersler ile ilgili notlar alıyorum. Sarı-siyah renkleri, Rock temalı olması, boyutu..herşeyiyle tam benim için yapılmış :)

Not: Bu cumartesi kitap fuarı var. Ve ben fuarda çılgıncasına kitap alışverişi yapıp hemen(lafın gelişi) eve döndükten sonra bloga yazmayı planlıyorum. (Bayağı uzun bir post bizleri bekliyor :)  
Bir Not Daha: Hakikaten kameram berbatmış!


2 yorum:

  1. O kitap okuma lambalarından arıyorum. Bir tane buldum ama onda sayfayı çevirmek için hep tak çıkar yapmak zorundasın ve benim gibi bir üşengece uygun bir alet değil :D sayfayı daha kolay çevirebileceğim bir şey arıyorum ben. seninki nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kitap arasından kaymasın diye iyice sıkıştırıyordum :D baktım olmuyor bende oturarak okumaya başladım :D Ama sayfa kenarına tutturulanlarda varmış ve sanırım onlar daha ucuz oluyormuş tavsiye ederim. :D (Hatta bir ara oriflamede bile böyle bir şey satıldığını görmüştüm :)

      Sil