6 Şubat 2013 Çarşamba

Kitap Listem


Evet buda benim kitap listem. Binevi benim "wishlist" im :D Şimdi tek tek inceleyelim;

1.MEKANİK PRENS(CASSANDRA CLARE): Bu serinin ilk kitabını okuyalı 1 yıl oluyor ancak hala 2. kitabını almaya fırsat bulamadım ama en kısa zamanda alıcam.

2.MELEĞİN DÜŞÜŞÜ(SUSAN Ee): Aslında başta bu kitabı almayı düşünmüyordum çünkü melekler ile ilgili bir sürü kitap okudum biraz sıkıldım açıkçası ama sonra bu kitabın filminin çekileceğini öğrenince merak ettim ve almaya karar verdim artık ne zaman olursa :D

3.GECE OKULU(C.J.DAUGHTERY): Bu kitabı sevgili Renkli kitapta görmüştüm ve yorumlar ilgimi çekince almaya karar verdim.

4.GÖKYÜZÜNÜN ÜZERİNDE 3 METRE(FEDERİCO MOCCİA):Aslında sadece aşk hikayelerini konu alan kitapları sevmem sıkıcı bulurum ama bunun hakkında kitapyurdunda güzel yorumlar okuyunca almaya karar verdim.

5.CARPE CORPUS(RACHEL CAİNE): Morganville vampirleri çok sevdiğim bir seridir. En son 5. kitabını okudum ama maalesef aradığımı bulamadım. Aslında 6. kitabıda almayı düşünmüyordum ama güzel yorumlar okuyunca (Maalesefki en ufak bir güzel yoruma kansbilen bir insanım :) almaya karar verdim.

6.KADIN SULTANLAR(SİBEL ERARSLAN): Hep Osmanlı tarihine yakın ilgi duymuşumdur. Özellikle saray entrikalarına ve kadınlara (ama nedense muhteşem yüzyılı sevmem). Bu yüzden bu konuda bir kitap okumaya karar verdim ve bunu seçtim.

7.ATEŞBÖCEĞİ YOLU(KRISTIN HANNAH): Bu kitabı gerçekten çok okumak istiyorum ancak daha konusunu bile bilmiyorum :D 

8.UYUMSUZ(VERONİCA ROTH): Aslında birçok okuyucu bu kitabın Açlık Oyunlarına benzediğini söylüyor ancak hala Açlık Oyunlarını okumadığım için sorun yok :)

9.MELEKLERİN KANI(NALİNİ SİNGH): Bu kitapta melekler ve vampirler bir arada anlatılıyormuş bu yüzden bir deneyim dedim :)

10.MELEZ(JENNİFER L. ARMENTROUT): Ve evet şu meşhur Melez Sözleşmeleri serisi. Bu seriyi bu kadar popüler yapan ne merak ettiğim için bunuda okumak istiyorum. 

11.ÇİZGİLİ PİJAMALI ÇOCUK(JOHN BOYNE): En  sevdiğim kitap türlerinden biriside dramatik kitaplardır. Özellikle ağlatanlar :) Ancak sanırım bu türde başarılı kitaplar bulmak zor. Bu kitabın konusu çok ilgimi çekmişti ve ayrıca filmide çekilmiş bu yüzde bunuda almak istiyorum.

12.GÖLGE VE KEMİK(DEIGH BARDUGO): Bu kitap Martı yayınlarında çıktı ancak çıkalı çok olmamasına rağmen bayağı bir popüler oldu. 

13.SICAK BEDENLER(ISAAC MARİON): Evet bu kitapta filmi çıkan kitaplardan. Daha birkaç güne kadar bu kitaptan haberim yoktu ama daha sonra sevgili Büyülü Kitaplık ta bunun fragmanını izledim ve tek kelimeyle ba-yıl-dım! Kesinlikle ilk almayı düşündüğüm kitaplardan biri bu.

14.BENİ SEÇ(KIERA CASS): Ve son olarak Dex in sevgililer günü hediyesi. Dex yayınları bana göre genç-yetişkin türünde yeni bir çığır açmış durumda :D Toplamda 10 tane falan okumuşumdur ve hepside ayrı bir güzeldi. Neyse bu kitabında ününü duydum ve almaya karar verdim.

Evet işte benim kitap listem bu. Listemde bu kadar çok kitap olmasına rağmen hiç param olmaması ve para biriktirmeye başlamamamda trajikomik :D Ama hepsini sırayla alıcam sonuş olarak inanmak başarmanın yarısıdır :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder