9 Mayıs 2013 Perşembe

Yeni Kitaplar-Şahane kapaklar..

Yayınevleri yine harekete geçti bir sürü kitap bastı-basıyor-basacak. İşte onlardan daha kapaklarını görür görmez listeme eklediklerim;



1-Gündüz Erkek Gece Kadın
Bu kapağa bayıldımmmmm hemen listeme ekledim konusu hiç önemli değil az öncede dediğim gibi bunlar sadece kapaklarına göre konularını bilmeden alacağı kitaplar :) Ama gerçekten harika yaaa..

2-Muhteşem Gatsby
Bu kitabın yeni olup olmadığından emin değilim ama ben yeni gördüm ve vuruldum. Harika bir kapak bence..ayrıca filmide varmış..

3-Uyuyan Güller
İşte sade ama güzel, havalı, albenili kapak diye buna derim ben..

4-Tesadüfler Adası
Aslında çok alışılmışın dışında bir kapak değil ama yine de ben çok beğendim..Yazara olan sempatimden de dolayı kesin alırım heralde bu kitabı..(kitap listesinde üstüne çizik atılmayan her kitap için böyle demişti)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder